- Decorum. Instytucjonalizacja koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw - perspektywa komunikacyjna, 26/10/2023,
autor rozprawy habilitacyjnej Adriana Teresa Paliwoda-Matiolańska
- Wpływ postrzeganych inwestycji w relacje na preferencje nabywców indywidualnych, 23/10/2023,
autor rozprawy doktorskiej Piotr Marcin Skoczylas
- Znaczenie kapitału społecznego dla kształtowania wizerunku wewnętrznego organizacji, 23/10/2023,
autor rozprawy doktorskiej Agnieszka Chomiuk
- Model systemu komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego w świetle koncepcji marketingu 4.0, 12/07/2023,
autor rozprawy doktorskiej Grzegorz Marcin Szczuka
- Uwarunkowania skuteczności geocachingu w komunikacji marketingowej regionu, 23/09/2022,
autor rozprawy doktorskiej Ewa Pisula
- Model zachowań konsumentów w warunkach zmian technologicznych na rynku imprez biegowych, 07/07/2022,
autor rozprawy doktorskiej Liwia Maria Delińska
- Zastosowanie otwartych innowacji w tworzeniu wartoci dla klienta przez organizatorw imprez biegowych, 31/03/2022,
autor rozprawy doktorskiej Patrycja Weronika Wyciszkiewicz-Zawadzka
- Uwarunkowania akceptacji rozszerzonej rzeczywistości w aplikacjach mobilnych przez konsumentów, 31/03/2022,
autor rozprawy doktorskiej Michał Piotr Skubis
- Marketing społecznościowych w ochronie zdrowie, 24/04/2020,
autor rozprawy habilitacyjnej Magdalena Agnieszka Syrkiewicz-Świtała
- Komunikacja marketingowa w klastrach i uwarunkowania jej skuteczności, 24/10/2019,
autor rozprawy habilitacyjnej Barbara Szymoniuk
- Działania komunikacyjne segmentu marek odzieżowych fast fashion w mediach społecznościowych w kształtowaniu zachowań nabywczych pokolenia Z, 12/10/2018,
autor rozprawy doktorskiej Magda Stachowiak-Krzyżan
- Rozwój relacji z klientami z wykorzystaniem internetu, 25/06/2018,
autor rozprawy habilitacyjnej Tymoteusz Dominik Doligalski
- Narzędzia komunikacji internetowej w kreowaniu relacji z młodym konsumentem, 21/06/2017,
autor rozprawy doktorskiej Magdalena Jolanta Kowalska
- Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, 09/06/2017,
autor rozprawy doktorskiej Katarzyna Julia Sanak-Kosmowska
- Potencjał absorpcyjny przedsiębiorstw finansowychw Polsce w procesie transferu innowacyjnychtechnologii, 22/02/2017,
autor rozprawy habilitacyjnej Waldemar Glabiszewski
- Wpływ immersji na odbiór komunikatów marketingowych lokowanych w grach komputerowych, 14/10/2016,
autor rozprawy doktorskiej Bartosz Mazurkiewicz
- Zarządzanie współpracą wewnątrz- i międzysektorową organizacji pozarządowych, 22/09/2016,
autor rozprawy doktorskiej Marta Bloch
- Model komunikacji marketingowej z klientem pokolenia Y w sieciach społecznościowych, 23/06/2016,
autor rozprawy doktorskiej Agnieszka Beata Czarnecka
- Modelowanie profili klientów w informatycznym systemie wspomagania decyzji, 16/04/2013,
autor rozprawy doktorskiej Monika Anna Stankiewicz
- Zarządzanie wiedzą w organizacjach regionu lubuskiego, 13/10/2011,
autor rozprawy doktorskiej Monika Bednarczyk
|