Na stronie wyświetlane są dane kontaktowe oraz klasyfikacje, do których dana osoba jest przypisana, a także informacje szczegółowe:
prof. dr hab. Teresa Maria Taranko (nie żyje) |
Strona domowa: | Brak | |
Email: | Brak | |
Profil w Nauce Polskiej: | https://nauka-polska.pl/#/profile/scientist?id=91779 | |
Dokumenty osoby: |
KBN: | Ekonomia Organizacja i Zarządzanie |
NCN: | Brak |
OECD: | Brak |
OSJ: | Brak |
Zatrudnienie | |
Aktualne |
|
Nieaktualne |
profesor nadzwyczajny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Zarządzania i Finansów; Katedra Rynku i Marketingu profesor: Szkoła Główna Handlowa; Kolegium Zarządzania i Finansów; Katedra Rynku i Marketingu profesor nadzwyczajny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Zarządzania i Finansów; Katedra Rynku, Marketingu i Jakości Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego; Katedra Marketingu profesor nadzwyczajny: Akademia Leona Koźmińskiego; Katedra Marketingu |
Pełnione funkcje | |
Aktualne |
|
Nieaktualne |
Kierownik: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Zarządzania i Finansów; Katedra Rynku, Marketingu i Jakości |
Promotor prac doktorskich |
|
Recenzent prac doktorskich i habilitacyjnych |
|
# | Rodzaj | Słowo kluczowe | |
---|---|---|---|
1 | marketing strategies (strategie marketingowe) | 1,00 | |
2 | marketing (marketing) | 1,00 | |
3 | strategie marketingowe | 1,00 |