- Znaczenie relacji przełożony-podwładny dla zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwach międzynarodowych, 09/11/2023,
autor rozprawy doktorskiej Gabriel Gracjan Grabowski
- Rola zasobów niematerialnych w osiąganiu efektów działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce, 27/09/2021,
autor rozprawy doktorskiej Chrystyna Misiewicz
- Marketing relacji w chińskim kontekście kulturowym na przykładzie doświadczeń polskich firm inwestujących w Chińskiej Republice Ludowej, 01/02/2021,
autor rozprawy doktorskiej Jarosław Marek Linka
- Strategie relacyjne polskich i japońskich przedsiębiorstw: studium porównawcze, 16/10/2020,
autor rozprawy doktorskiej Masaaki Takemura
- Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - ujęcie dynamiczne, 27/02/2020,
autor rozprawy habilitacyjnej Anetta Pukas
- Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 30/01/2020,
autor rozprawy habilitacyjnej Michał Kazimierz Kucia
- Wpływ komunikatów marketingowych związanych z emocjami na zachowania zakupowe konsumentów mieszkających na obszarach zagrożonych, 17/01/2020,
autor rozprawy doktorskiej Gabriel Shimon Hadad
- Wpływ postaw kibiców piłki nożnej na ich zachowania konsumenckie, 19/09/2019,
autor rozprawy doktorskiej Gai Guerstein
- Satysfakcja jako determinant lojalności klienta na duńskim rynku automatyki przemysłowej, 27/06/2019,
autor rozprawy doktorskiej Henrik Molbech Lund
- Zarządzanie wizerunkiem marki w kontekście rozwoju marketingu społecznościowego, 06/03/2019,
autor rozprawy doktorskiej Dagna Daria Siuda
- Logistyczne aspekty tworzenia wartości dla kienta w handlu elektronicznym, 17/12/2018,
autor rozprawy doktorskiej Dagmara Barbara Skurpel
- Konsumpcja w gospodarstwach domowych finansowana z przyszłych dochodów - ujęcie modelowe, 31/01/2018,
autor rozprawy doktorskiej Michał Mateusz Wachowski
- Organizacje zarządzające obszarami recepcji turystycznej. Istota, funkcjonowanie, kierunki zmian, 22/06/2017,
autor rozprawy habilitacyjnej Jacek Piotr Borzyszkowski
- Budowa doświadczeń klientów banków detalicznych, 21/06/2017,
autor rozprawy doktorskiej Aleksandra Ewa Snarska
- Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA, 20/03/2017,
autor rozprawy doktorskiej Mateusz Grzesiak
- Zachowania gospodarstw domowych pracujących na własny rachunek na rynku usług finansowych, 08/11/2016,
autor rozprawy doktorskiej Jagoda Hanna Gola
- Zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy a lojalność klientów, 20/04/2016,
autor rozprawy doktorskiej Grzegorz Wesołowski
- Audyt marketingowy w procesie wdrażania usprawnień zarządczych w placówkach lecznictwa otwartego, 04/12/2014,
autor rozprawy doktorskiej Tomasz Rzychoń
- Proces samozatrudnienia kobiet jako forma przedsiębiorczości. Uwarunkowania i skutki, 06/03/2014,
autor rozprawy doktorskiej Sandra Monika Misiak-Kwit
- Kształtowanie i ocena jakości oferty marketingowej centrów handlowych, 22/10/2013,
autor rozprawy doktorskiej Maria Knecht-Tarczewska
- Emergentne własności struktury interakcji w marketingu relacyjnym, 15/12/2011,
autor rozprawy doktorskiej Magdalena Anna Kowalska-Musiał
|