Na stronie wyświetlane są dane kontaktowe oraz klasyfikacje, do których dana osoba jest przypisana, a także informacje szczegółowe:
prof. dr hab. Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk |
Strona domowa: | Brak | |
Email: |
mwitek@sgh.waw.pl |
|
Profil w Nauce Polskiej: | https://nauka-polska.pl/#/profile/scientist?id=92157 | |
Dokumenty osoby: |
KBN: | Ekonomia Organizacja i Zarządzanie |
NCN: | Nauki humanistyczne, społeczne i o sztuce |
OECD: | Nauki Społeczne |
OSJ: | Ekonomia i Nauki Społeczne |
Zatrudnienie | |
Aktualne |
profesor: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Gospodarki Światowej; Katedra Biznesu Międzynarodowego |
Nieaktualne |
Szkoła Główna Handlowa; Kolegium Gospodarki Światowej; Instytut Marketingu Międzynarodowego profesor nadzwyczajny: Szkoła Główna Handlowa; Kolegium Gospodarki Światowej; Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu profesor nadzwyczajny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Gospodarki Światowej; Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie; Wydział Ekonomii, Zarządzania i Finansów; Katedra Marketingu Uczelnia Łazarskiego; Wydział Ekonomii i Zarządzania; Katedra Zarządzania i Marketingu |
Pełnione funkcje | |
Aktualne |
Prodziekan: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Szkoła Doktorska Kierownik: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Kolegium Gospodarki Światowej; Katedra Biznesu Międzynarodowego |
Nieaktualne |
|
Członkostwo | |
Aktualne |
Członek: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie; Rady Dyscyplin Naukowych; Rada Dyscypliny - Nauki o Zarządzaniu i Jakości |
Nieaktualne |
Promotor prac doktorskich |
|
Recenzent prac doktorskich i habilitacyjnych |
|
# | Rodzaj | Słowo kluczowe | |
---|---|---|---|
1 | international marketing (marketing międzynarodowy) | 1,00 | |
2 | marketing management (zarządzanie marketingiem) | 1,00 | |
3 | international business | 1,00 | |
4 | międzynarodowe transakcje gospodarcze | 1,00 | |
5 | biznes międzynarodowy | 1,00 | |
6 | international economic transactions (międzynarodowe transakcje gospodarcze) | 1,00 | |
7 | zarządzanie międzynarodowe | 1,00 | |
8 | zarządzanie marketingiem | 1,00 | |
9 | marketing międzynarodowy | 1,00 | |
10 | brand management (zarządzanie marką) | 1,00 | |
11 | international management (zarządzanie międzynarodowe) | 1,00 | |
12 | zarządzanie marką | 1,00 |